»Njegove stilizirane lisice, ki jih sopostavlja z besednimi zapisi kot enakovredno likovno komponento, so pretkane komentatorke družbenopolitične klime v naši državi: so mojstrice besednega humorja, ki so širši javnosti dostopne tudi na spletu.«
»Pogosto gre za motive prostorov ali stanj, v katerih se moramo na novo orientirati, ali za ambivalentne prostore, ki nasprotujejo običajni logiki ureditve ter z njo povezanim občutkom identitete.«
»To se po eni strani kaže kot sprejemanje in izkoriščanje tehnološke evolucije z uporabo digitalne tehnologije in koriščenjem umetne inteligence, po drugi strani pa obuja neke vrste arheologijo medija z vračanjem k analognim tehnikam.«
»Njihov kontekst ustreza simptomatiki družbene stvarnosti, ki od nas zahteva, da razmislimo o alternativnih načinih delovanja tudi preko zaznavanja in ustvarjanja drugačnih fizičnih in mentalnih heterotopičnih prostorov.«
»Vibriranje oziroma trepetanje podobe, s katerim se nam vidno izmika, prehitro utripanje svetlobe, ki razkrije skriti barvni spekter, in nenadne zareze zvoka v prostor opozarjajo na nevidno in hiperobjektno z izzivanjem meja naših zaznav.«
»Mehanizmi igrač in druge elektronske komponente, s katerimi umetnica opremi predmete, pa tudi njena osredotočenost na percepcijo, ki ni le vizualna, ampak tudi zvočna in vibracijska, potencirajo visceralno občutje, ki na telo vpliva neposredno in brez konsenza.«
»Kritična senzibilnost do perečih družbenopolitičnih tem in ideologij, ki prečijo tudi polje umetnosti in kulture, je bila vselej ključno vodilo pri delu strokovnih delavcev v Moderni galeriji, zato se od tovrstne 'neznosne lahkosti' naslavljanja in razstavljanja, kot je izkazana na razstavi Momentalmente: žive slike, odločno distanciramo.«